دایکین

چگونه بهترین تهویه مطبوع را انتخاب کنیم

به خصوص برای کسی که در بخش تهویه مطبوع نیست، دشوار است، برای تشخیص اینکه بهترین نام تجاری تهویه مطبوع در بازار است.

 

واقعیت این است که هر نام تجاری تهویه مطبوع دارای مزایا و معایب خاص خود است. حتی برای یک متخصص یا متخصص صنعت، به سختی می توان گفت دقیقا کدام یک از نام های تجاری بهترین است.

 

در مورد انتخاب 5 نام تجاری ایده آل برای ساختن خانه یا برنامه های ارتقاء خود، 5 مورد مهم را در نظر بگیرید.

 

هنگام انتخاب بهترین نام تجاری تهویه مطبوع، در اینجا 5 مورد برای بررسی وجود دارد:

 

1. طول عمر - چه مدت می تواند تهویه مطبوع آخرین

 

این یکی از مهمترین نکات در انتخاب یک نام تجاری تهویه مطبوع است. طول عمر یک تهویه مطبوع یا طول مدت آن طول می کشد تا در هزینه های عملیاتی مالک خانه تاثیر بسزایی داشته باشد.

 

سیستم های پیشین واقعا تمایل دارند تا یک مدت طولانی تر بگذرانند - معمولا حدود 20 سال است. با این حال، با پیشرفت الکترونیک پیچیده تر که به سیستم های تهویه مطبوع امروز افزوده شده است، دیگر این مورد نیست. این امر برای هر نوع لوازم خانگی الکتریکی درست است - نه فقط سیستم های تهویه مطبوع.

 

نام های مختلف نام تجاری در کیفیت و دوام متفاوت است. حتی در همان نام تجاری، هر مدل منحصر به فرد از سیستم تهویه مطبوع، این یک نوع خاصی از ویژگی های خاص است.

 

بعضی از متخصصان نصب شده در واقع بازخوردی دریافت کرده اند که ترموستات مارک های خاص، بیشتر از دیگران در معرض آسیب پذیری قرار گرفته است. ما نمیتوانیم نام تجاری خاصی در این پست ارائه کنیم تا حقوق قانونی هر نام تجاری را رعایت کنیم.

 

علاوه بر این، جستجو سریع در Google چندین بینش مفید را ایجاد خواهد کرد. این ممکن است بهترین راه برای تعیین کدام نام تجاری با دوام تر باشد - بر اساس تجارب سایر مشتریان.

 

هنگام انجام تحقیقات خود، بهتر است نظرات واقعی مشتریان واقعی را به عنوان اطلاعاتی که توسط شرکت های تهویه مطبوع مطرح می شود، بررسی کنید. این امر می تواند منحرف شود.

 

به طور معمول، مدل های جدیدتر از سیستم های تهویه مطبوع حداقل 5 سال گارانتی خدمات در قطعات، کار و کمپرسور - با برخی از تولید کنندگان ارائه کمی بیشتر.

 

بنابراین بهترین راه برای تصمیم گیری در مورد نام تجاری نام تجاری بر اساس دوام بر اساس چه موثر است؟ یک روش قابل قبول مطمئنا با یک متخصص صحبت خواهد کرد. افراد حرفه ای یا نصب کننده هایی که در مدت زمان طولانی در بخش تهویه مطبوع مشغول به کار بوده اند، مطمئنا دانش و تجارب میدان را برای ارائه ایده های عالی در مورد مارک های دیگر که در گذشته بیشتر هستند، خواهد داشت.

 

2. کارایی برق - چقدر قدرت نیاز به تهویه مطبوع دارد

 

در حالی که دوام ممکن است برای بسیاری از مارک ها در طول سال ها بهبود نیافته، بهره وری انرژی یک منطقه است که هر نام تجاری تهویه مطبوع در واقع تلاش برای بهبود در طول سال است.

 

امروزه سیستم های تهویه مطبوع مارک بالا به طور معمول بالاترین نمره ستاره انرژی را در بازار به دست آورده اند. نام تجاری پیشرو به طور کلی یک رتبه بندی 5-7 ستاره را نشان می دهد که به طور قابل توجهی به میزان نیروی مورد نیاز توسط تهویه هوا کاهش می یابد.

 

هنگام برداشتن بهترین نام تجاری تهویه مطبوع، ضروری است که یکی از آنهایی که دارای رتبه بندی قدرتمندترین ستاره هستند نگاه کنید. افزایش قیمت گاز در واقع باعث افزایش هزینه های برق در چند سال گذشته شده است، بنابراین انتخاب یک سیستم تهویه مطبوع با کمترین مصرف انرژی، کاملا حس می شود.

 

طرح های اینورتر به طور کلی انتخاب خوبی است. تهویه مطبوع با ویژگی اینورتر قادر به خاموش شدن به یک حالت مصرف پایین تر زمانی که ترموستات حس اتاق را در واقع به درجه حرارت از پیش تعریف شده سرد شده است.

 

با توجه به آنچه که از پیش تعیین شده درجه حرارت تنظیم شده است، شما قطعا می تواند حفظ مقدار زیادی از قدرت.

 

اگر ترموستات را تا 16 درجه تنظیم کنید، اینورتر بسیار سود نخواهد برد، زیرا تهویه مطبوع چندین تلاش را برای خنک کردن اتاق به آن درجه حرارت می دهد. با این حال، اگر ترموستات به 21-26 درجه برسد که به آسانی قابل دستیابی است، اینورتر بسیار زودتر عمل می کند و دستگاه را در حالت کم قدرت قرار می دهد.

 

3. کارایی - چقدر موثر است تهویه مطبوع یک فضای خنک را خنک می کند

 

عملکرد خنک کننده مارک های مختلف می تواند متفاوت باشد. حتی مدل های جدید از علامت های تجاری می تواند درجه های مختلفی از عملکرد را داشته باشد.

 

به طور کلی، اکثر سیستم های تهویه مطبوع برای اتاق های منظم به اندازه کافی مناسب هستند. اگر محصور شده باشد، به خصوص آزمایش واقعی اتفاق می افتد زمانی که شما تلاش می کنید تا یک سالن باز یا یک فضای بزرگ را سرد کنید.

 

بسته به قدرت (BTU) فن کویل و یا واحد دیوار و کمپرسور، شعاع خنک کننده مدل تهویه مطبوع می تواند به شدت متفاوت باشد. کمپرسور بزرگتر، شعاع خنک کننده بزرگتر است.

 

با دوستان یا مشتریان آنلاین بررسی کنید که کدام نام تجاری بهترین عملکرد خنک کننده را ارائه می دهد. افرادی که مارک های مختلفی را استفاده کرده اند و مدل های بسیار خوبی را تجربه کرده اند، باید بدانید که کدام مارک را نمی پسندید .

 

یک بار دیگر، صحبت کردن با یک متخصص بازار یا نصب کننده هنوز یک انتخاب عاقلانه است. آنها در سالهای گذشته در صنعت بوده و می دانند که بسیاری از مارک ها و مدل های داخلی و خارجی.

 

4. ویژگی های خاص - توابع اضافی که منحصر به فرد برای هر نام تجاری می باشد

 

این یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب نام تجاری تهویه مطبوع است. تکنولوژی روز مدرن، مدل های جدید تهویه مطبوع را با عملکرد جدیدی پر جنب و جوش به ارمغان آورده است. برخی از این موارد عبارتند از:

 

کنترل های گسترده تایمر - از پیش تعیین شده و همچنین خاموش بار، و نیز در حال اجرا برای هر منطقه است.

 

Zoning - محل اقامت خود را به مناطق مختلف تقسیم کنید و شرایط محیط را برای هر منطقه تقسیم کنید!

 

کنترل پیشرفته آب و هوا - دقیقا درجه حرارت برای هر اتاق را تنظیم کنید

 

WiFi / دسترسی از راه دور - گرم کن یا تهویه هوا را 5 دقیقه قبل از ورود به خانه بچرخانید!

 

هنگام انتخاب سیستم تهویه هوا، اطمینان حاصل کنید که تمام ویژگی های ارائه شده توسط هر نام تجاری را مقایسه کنید! این کاملا سرگرم کننده است!

 

5. اعتبار و پشتیبانی

 

مطمئنا این نکته برای سالها به طول می انجامد. نام های تجاری جامد در طول سال ها با کیفیت بالا و همچنین یک تاریخ عملکرد آزمایش شده ساخته شده است. یک بار دیگر تحقیقات بسیار خود را انجام دهید و دریابید که کدام نام تجاری شما را بسیار بیشتر دوست دارد.

 

مارک های پیشرو تهویه مطبوع عبارتند از میتسوبیشی، توشیبا، حامل، سامسونگ و Braemar. داشتن یک پیشینه قوی در صنعت، نشان می دهد که این مارک ها در حقیقت آزمایش زمان بوده است، و در واقع همواره بر کیفیت، دوام و رضایت مشتری تحمیل شده است.

 

من امیدوارم که این مقاله کمک کرده تا ملاحظات کلیدی را در انتخاب نام تجاری ایده آل ترین تهویه مطبوع برای خانه خود برجسته کند. متاسفانه، همانطور که با همه چیز "خرید" مرتبط است، هیچ پاسخ قطعی وجود دارد. با این حال، بر اساس این 5 مورد کلیدی و برخی تحقیقات دقیق، باید بتوانید برند خوبی را که برای نیازهای شما مناسب است انتخاب کنید.

 

تعمیرات سرویس و نصب کولر گازی